Nadchodzą lepsze czasy dla poznańskiej koszykówki. Agencja reklamowa Zero2 Sport pracuje nad wizerunkiem drużyny Politechniki Poznańskiej. Co to oznacza?
– Chcemy w profesjonalny sposób wypromować nową sportową markę. Poznańska koszykówka ma szansę wrócić do elity tego sportu i nasza rola polega na tym, by odbyło się to zgodnie ze wszystkimi zasadami panującymi na rynku. Bardzo nam zależy, by poznaniacy znów przychodzili do Areny i kibicowali zespołowi, który buduje tak znakomity fachowiec jak Wojciech Krajewski – mówi Olaf Jarzemski, szef całego projektu.
Marka Politechniki Poznańskiej wkrótce nabierze mocy poprzez liczne akcje skierowane do mieszkańców stolicy Wielkopolski. Przygotowane zostaną ulotki, plakaty, foldery reklamowe. Nowe logo zaprezentowane zostanie już w przyszłym tygodniu. Władze klubu zaaprobowały już projekt maskotki drużyny, przed występami w Arenie trenują też śliczne cheerleaderki zespołu.
Wczoraj uczestniczyliśmy w sesji zdjęciowej i oglądaliśmy „od kuchni” pracę specjalistów od reklamy. „Twarzą” zespołu ma być słynny Joseph McNaull. Amerykanin ze spokojem poddawał się zabiegom wizażystki. Plan zdjęciowy to teraz chleb powszedni dla słynnych sportowców. •
Głos Wielkopolskidostępny także w wersji elektronicznej - [
ZAMÓW TERAZ SMS-em!](http://www.prasa24.pl)
Wojciech Łobodziński, trener Arki Gdynia: Karny był ewidentny
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?