Mobilny urzędnik w ratuszu
W Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew realizowany był pilotażowy projekt „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”, który został wdrożony przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu. Osoby starsze czy niepełnosprawne mogły liczyć na pomoc mobilnego urzędnika w załatwieniu swoich urzędowych spraw.
- Pani Marta Borkowska pomoże załatwić pilne sprawy urzędowe, przyjeżdżając do miejsca zamieszkania nie tylko seniorom 65+, ale także osobom niepełnosprawnym, zależnym 15+ oraz ich opiekunom - informował wówczas burmistrz Miasta i Gminy Pleszew Arkadiusz Ptak.
Z pomocy urzędniczki z ratusza od listopada do czerwca, skorzystało aż 41 osób. To najlepszy wyniki spośród wszystkich samorządów w Wielkopolsce, które wzięły udział w projekcie. To czy mobilny urzędnik nadal będzie pomagał mieszkańcom, w dużej mierze zależy od rekomendacji Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
Polub nas na FB
POLECAMY RÓWNIEŻ:
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?