Nowe logo dla Polski - o co chodzi z tą sprężyną?
- Symbolika sprężyny w pełni wyraża charakter i energię Polaków. Nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata - piszą na stronie logodlapolski.pl organizatorzy akcji.
Niepokorny charakter pokazali już internauci tworząc własne - alternatywne logotypy dla Polski. W propozycjach znalazła się m.in. cebula i wariacje na temat trzech sprężyn.
Pierwszy raz sprężyna - której autorem jest Wally Olins, brytyjski specjalista od brandingu - pojawiła się w reklamie "Polska. Spring into new"
Reklama z nowym logo Polski
Akcję zorganizowały środowiska biznesowe ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowej Izby Gospodarczej, Konfederacji Lewiatan oraz stowarzyszenia Pracodawcy RP. Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Wybrany przez internautów logotyp zostanie przedstawiony na posiedzeniu Rady Promocji Polski, która projekt może zatwierdzić lub - odrzucić.
Jak Wam się podoba nowe logo dla Polski? Którą z propozycji wybralibyście? Zagłosujcie w naszej sondzie lub prześlijcie alternatywną wersję na [email protected] albo wyślijcie wiadomość na naszego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?