Jedyna profesionalna regeneracja tylnej belki skrętnej w Polsce

Artykuł sponsorowany
Nasza specjalność: najlepsza i najtrwalsza naprawa tylnej belki skrętnej samochodów Citroen i Peugeot w Polsce Jesteśmy specjalistyczną firmą regenerującą bezpiecznie tylne skrętne zawieszenia w sposób zgodny z fabryczną dokumentacją. Usuwamy także błędy w konstrukcji, jakie na polskich drogach ujawniają się wcześniej niż ich projektanci przewidzieli.

Uświadamiamy Wam Drodzy Nasi Klienci, że - nie ubliżając nikomu - to brak wiedzy serwisantów Waszych pojazdów doprowadza do uszkodzenia belki skrętnej w waszych pojazdach. Nikt z nich nie wie, że podobnie jak w przypadku paska rozrządu w silniku, tak i w belce skrętnej trzeba w odpowiednim czasie wymienić zużywające się uszczelki oraz łożyska. W przeciwnym razie woda poprzez wytarte uszczelki dostaje się do wnętrza belki, powodując korozję. Pierwsza korozja pojawia się już po kilku miesiącach i przykleszcza system ułożyskowania tylnego zawieszenia. Pojazd robi się sztywniejszy i niższy, w porównaniu do nowego.

Im wcześniej fachowo naprawi się takie zawieszenie skrętne w naszej firmie, tym jest tańsza naprawa - bo mniejsze są ilość i stopień uszkodzonych części.

Dla czego u nasz powinieneś naprawić?

Statystyki są zatrważające: aż ośmiu na dziesięciu klientów trafiających do naszego warsztatu to ludzie, którzy trafili wcześniej na naciągaczy i oszustów z pseudo-firm naprawczych, które wabiąc niską ceną, wykorzystują kiepskiej jakości podróbki części. Niestety ci nieuczciwi sprzedawcy żerują na niewiedzy swoich Klientów, i pod pojęciem tanich belek skrętnych, albo już wyrzeźbionych tylnych belek na wymianę, proponują słabe części, często wymontowane wcześniej z innych, zużytych, a przekazanych im od wcześniejszych ludzi z wymiany. Cena już jest podejrzana: nowa oryginalna belka kosztuje od 4200 do 7800 zł, a nie 350, czy 700 złotych!

My nie wstydzimy się naszej pracy, ani nic nie ukrywamy – rzetelnie informujemy o zakresie prac i o cenie poszczególnych elementów, które były wymieniane. Udostępniamy także opinie naszych klientów, ostrzegających przed oszustwami ukrytymi pod niesamowicie niskimi cenami i… gwarancją na zaledwie rok czy dwa. Rzetelnie i z zamiłowaniem, zgodnie z cennikiem na naszej stronie, naprawiamy belkę w 90 minut na oczach Klienta. Nie naprawiamy belek przez kilka dni młotami przy wspomaganiu palnikiem gazowym jak inni, przy ukryciu źródeł pochodzenia części, lecz na fachowo naprawione belki dajemy gwarancje przebiegu do 80.000km i do 4 lat ! Od nas możesz żądać certyfikatów PSA – w wielu innych warsztatach nie masz na to szans. Dlatego one naprawiają belki od ręki, bo nie mają zainteresowania ofertą. A u nas są… wieczne kolejki. Jakość i trwałość od 19 lat dla INNYCH nieosiągalna.
• Dobrze radzimy: nie kupuj kota w worku, w postaci najgorszych tanich części, po wręcz kowalskich regeneracjach! Nie przykładaj ręki do obniżenia bezpieczeństwa Twojego i Pasażerów. Napraw swoją belkę, tak jak Klienci z całej Polski robią to od 19 lat, u nas w Pile na Rodakowskiego 90. Naprawa na twoich oczach! Po prostu - wiesz na czym jeździsz, i wiesz za co płacisz
• Przypominamy – w wielu warsztatach tanie kompletne belki (także na wymianę) są oparte albo o chińskie części albo o zbieraninę elementów używanych po wcześniejszych Klientach, którzy przywieźli tam mniej lub więcej zniszczone tylne skrętne belki. Nikt dobrych części nie wyrzuci do śmieci, lecz Tobie - Klientowi bez wiedzy technicznej wciśnie je, aby na Twojej niewiedzy dodatkowo zarobić. Niby tanie belki… ale mają podwójnie zapłacone. Unikaj zatem cwaniackich chwytów.
• Informujemy - tylną skrętną belkę Peugeot i Citroen można tanio zregenerować tylko wówczas, gdy jest uszkodzona w niewielkim stopniu. A to zawsze trzeba bardzo dokładnie sprawdzić, bo belka składa się z wielu różnych elementów jakie mogą, a nie muszą się uszkodzić !!! Warto zatem zapoznać się z uczciwym cennikiem regeneracji belek skrętnych, gdzie są spisane części wchodzące w skład budowy tylnej belki skrętnej, narażone na ewentualne zepsucie się. U nas widzisz i wiesz za co płacisz, a płacisz za to, co uszkodziłeś w belce tylnego zawieszenia Peugeot Citroen

Dlaczego psują się tylne belki skrętne w samochodach Peugeot i Citroen?

• Psucie się tylnej belki zawieszenia skrętnego Peugeot Citroen to proces bardzo wolno idący i nie zauważalny dla normalnego użytkownika tych pojazdów. Nikt nie wie i nikt w serwisach nie informuje własnych Klientów, że w porę trzeba wymienić zużywające się uszczelki w tylnych takim zawieszeniu. Korozja igiełkowego systemu ułożyskowania belki nie powstaje się z braku smarowania, czy zaparowania, jak to niektórzy amatorzy piszą na forach internetowych, lecz w wyniku normalnego zużywania się gumowego uszczelnienia tegoż typu zawieszenia. Taki typ zawieszenia na polskich drogach psuje się cztery razy szybciej jak na zagranicznych drogach. Wymień w odpowiednim czasie uszczelki, tak jak pasek rozrządu w silniku, a belki nie uszkodzisz!
• Polskie drogi niszczą tylne belki dużo szybciej niż za granicą. Każde dynamiczne uderzenie kołem w dziurę jezdni skraca żywotność zawieszenia. Podwyższona częstotliwość pracy wahacza niszczy i wyciera gumowe uszczelnienie łożysk igiełkowych. To doprowadza do coraz poważniejszego uszkodzenia zawieszenia, bo wlatuje woda do wnętrza ułożyskowania. Belka koroduje i puchnie od środka. Tylna belka to jak pasek rozrządu, który ma określoną wytrzymałość. Jeśli nie wymienisz na czas paska rozrządu to uszkodzisz silnik. Przyczyniają się do tego tłoki, które doganiają zawory w głowicy. Jeśli na czas nie wymienisz uszczelek w tylnej belce, to zniszczysz ją od wewnątrz, czyli uszkodzisz czopy, łożyska igiełkowe oraz wahacze. Pamiętaj, że uszkodzona belka nie zawsze jest łatwa do rozpoznania usterki (brak luzów i stukania - belka spuchnięta i zakleszczona ), a jeżdżąc w nieświadomości, możesz jeszcze bardziej ją uszkodzić. Nie wpadaj w pułapkę, że niby coś nie stuka i nie puka ! Dopiero po wymontowaniu i jej rozebraniu na części, poznasz realne koszty naprawy lub regeneracji tylnej belki.
• Niestety nie dbamy o własne pojazdy i z braku czasu i szybkości uciekającego życia naprawy odkładamy na później, pakując się świadomie już w większe koszty. Wówczas jeden element już uszkodzony psuje kolejny. Działa to jak reakcja łańcuchowa.
• Wiele stacji diagnostycznych zaleca Ci wymienić amortyzatory, jakie niby są kiepskie, bo rzekomo stukają i tracą sprawność - co potwierdza oprzyrządowanie pomiarowe. Wówczas w 98% zawsze pakujesz się w kolejne finansowe kłopoty z braku ich doświadczenia... Nowy amortyzator nie wytłumi Ci luzów wytartej zniszczonej tylnej belki.
• Nie próbuj się łudzić myślami, że skoro masz ponad 130.000 kilometrów, a pojazd jeździ po polskich drogach to belka jest sprawna ! Jeśli pojazd jeździ po polskich drogach masz początkową korozję! Nawet o tym nie wiesz ! Belka może być unieruchomiona na łożyskach i luzów nie ma. Stukać nie będzie! Wyjątki zdarzają się jak 1 na 100!

Zajrzyj www.peugeot-citroen.com

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wielkopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto