Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Fundusz Górnośląski z nowym system identyfikacji i odświeżonym LOGO

Materiał informacyjny
Fundusz Górnośląski, lider w obszarze wsparcia przedsiębiorczości, przyjął nową identyfikację wizualną jako kluczowy element brandingowy, który zapewnia spójność wizualną we wszystkich aspektach komunikacji marki. Ta inicjatywa jest odpowiedzią na dynamiczne wyzwania związane ze strategią rozwoju spółki oraz rosnącą potrzebą klarownej komunikacji i promocji marki.

Świat biznesu oraz preferencje klientów stale ewoluują. W związku z tym firma musi dostosowywać swój wizerunek, aby nadal pozostawać atrakcyjną i aktualną w oczach swojej grupy docelowej. Odświeżenie wizerunku pozwala uniknąć stania w miejscu i zapewnia ciągłe dopasowywanie się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku - mówi Edyta Zębala, dyrektor Wydziału Komunikacji i Marketingu Funduszu Górnośląskiego SA.

System Identyfikacji Wizualnej Funduszu Górnośląskiego obejmuje pełen zakres elementów, nie tylko odświeżonego LOGO, ale również materiały graficzne, a także komunikacja online-w mediach społecznościowych i newsletterach-zostały objęte spójną oprawą wizualną. Nowa wizualizacja logo ma na celu podkreślenie nowoczesności, jednocześnie zachowując wysoką rozpoznawalność wśród klientów.

- Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko merytoryczna, ale również spójna, czytelna i jednoznacznie identyfikująca Fundusz. Dlatego zdecydowaliśmy się na uporządkowanie i ujednolicenie naszego wizerunku, co ma przyczynić się do osiągnięcia konkretnych celów związanych z naszą strategią rozwoju. Fundusz Górnośląski dąży do zwiększenia swojej rozpoznawalności zarówno wśród śląskich przedsiębiorców, jak i na arenie międzynarodowej - dodaje Edyta Zębala.

Fundusz Górnośląski prowadzi intensywną komunikację z setkami klientów i otoczeniem biznesowym, oferując szereg usług doradczych i aktywizujących przedsiębiorców MŚP spotkań biznesowych, warsztatów, szkoleń, czy misji gospodarczych (w ramach międzynarodowych projektów tj. InterSilesia i GlobalSilesia, a już w wkrótce InterGlobal).

Wraz z przyjętą strategią rozwoju na koniec 2023 roku, spodziewa się intensyfikacji działań, szczególnie w obszarach promocji innowacyjności regionu, wsparcia projektów związanych z transformacją energetyczną oraz projektów prospołecznych.

Odświeżone logo Funduszu Górnośląskiego

od 7 lat
Wideo

Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto