Wygrać (w) życie. Orzechowo ma własną grę planszową. Dzięki pomysłowi Jagody Muzolf, finansowemu wsparciu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i jej programowi Równać szanse i przede wszystkim ciężkiej i wytrwałej pracy miejscowych gimnazjalistów powstała rozbudowana gra bazująca na przygodach Harrego Pottera w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
Zobacz: Projekt Wygrać (w) życie
- Najtrudniej było zebrać grupę młodych ludzi chętnych do pracy przez sześć miesięcy - mówi Jagoda Muzolf, pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Wygrać (w) życie - A było nad czym pracować. Nasza gra liczy 90 kart misji, 33 karty lokalizacji, a na dodatek w rozgrywce może pojawić się kilkanaście potworów, które wykonaliśmy z modeliny.
Warto podkreślić, że niemal wszystko zostało wymyślone i stworzone przez uczestników. Młodzi ludzie zadecydowali o czym będzie gra, jak duża będzie i jaki będzie przebieg rozgrywki. W tworzeniu planszowego świata czarodziejów pomagał gimnazjalistom znany twórca gier planszowych Łukasz "Wookie" Woźniak.
O wielkości przedsięwzięcia i ogromie kreatywnej pracy, jaka wykonali uczestnicy Wygrać (w) życie w Orzechowie niech świadczy fakt, że rozgrywka zaplanowana jest na półtorej godziny, grać można pojedynczo lub zespołowo, możliwe są aż trzy warianty gry (misje, pojedynki, walka z potworami).
Wygrać (w) życie. Orzechowo - zdjęcia
Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?